الاثنين، 12 مايو 2008

أنا ............. وأنا


السلام عليكم

ودى حاجة تانية خلصت فى نفس اليوم سبحان الله الكتابات بتجيب بعضها ولا ايه ؟؟


واتضحلى كمان أنه ممكن يكون بالinfection بلغة الطب .....

أنا .............وأنا !!!!!!!!!!


تشبهنى بمن يا أبى لقد كدت تردينى

هم علية الاقوام با ابى وانا حالى غير يرضينى

فعلام تمدح يا أبى وعلام تطرينى

لكنى لا أكرهها يا ابى نفسى التى تؤينى

أخالفها تخالفنى لكن شيئا ما دوما بينها وبينى

يربطنا يعنقنا يصرخ فينا : أعينونى

أن أجمع الشمل ان أقضى على الهم والحزن الدفين

ينادينا ألا فراق يحرقنا ك: تيه –وآه- وأنين

فهل ترى اسمع وتسمع أم صوته عندنا كالسكون

لكنى ساظل دوما أحبك يا أنا فى كل وقت وحين

حبك عندى مبدأ يدفعنى لحب الآخرين

أحبك يا انا وبحب النفس- الله- أوصانى

من غير إفراط وتفريط فلا يقال أنانى

وكفى هنا يا نفس حتى لا تأخذك زهوة الإنسان

هنا اودع القلم ولا اودع الحب وعلى العهد أبقينى

هناك 3 تعليقات:

ملائكة السماء يقول...

وفى انتظار ردك هنا كمان يا توتا لأن رايك يهمنى

انتى مدوناتية محترفة ههههههههههههه

Dr.Mohammed Gohary يقول...

ممكن أنا أعلق

موضوع جيد

ولكن أدخله في نطاق ايه
نثر ولا شعر ولا ايه

بس الكلام كويس

تحياتي
وأرجو ان تتقبلي رأيي

دمت سالمة

ملائكة السماء يقول...

السلام عليكم د/ محمد الجوهرى

شرفتنى بزيارتك لمدونتى المتواضعة جدا

والله يا اخى زى ما تحب صنفه كما تشاء هى كلمات خطرت ببالى كتبتها وفكرتها عجبتنى والحمد لله انها نالت اعجابكم

واكيد رايك مقبول وممتنة ليك جدا ربنا يعزك